Heroes of Norway
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Heroes of Norway

This is the forum for the alliance H.O.N in Travian.
 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Trenger ressurser

Go down 
2 posters
AvInnlegg
tran

tran


Antall Innlegg : 6
Registration date : 08.11.2007

Trenger ressurser Empty
PosteTema: Trenger ressurser   Trenger ressurser Icon_minitimeTor Nov 15, 2007 10:26 pm

Very Happy Very Happy Very Happy Plz send meg 2Tusen av ver ressursTusen Takk Til De Som Er Så Snille At De Vil Sende Meg Det Exclamation
Til Toppen Go down
tran

tran


Antall Innlegg : 6
Registration date : 08.11.2007

Trenger ressurser Empty
PosteTema: Re: Trenger ressurser   Trenger ressurser Icon_minitimeTor Nov 15, 2007 10:40 pm

PLZ Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool
Til Toppen Go down
tran

tran


Antall Innlegg : 6
Registration date : 08.11.2007

Trenger ressurser Empty
PosteTema: Re: Trenger ressurser   Trenger ressurser Icon_minitimeFre Nov 16, 2007 2:23 pm

Tusen takk til de som har send men jeg trenger 4Tusen av ver ressurs til for det er det det koster og oppgradere så jeg ikke trenger mer hjelp fra dere! KAN NOEN PLZ Question
Til Toppen Go down
Dogi13




Antall Innlegg : 13
Age : 31
Location : Europa/Norge/Vestfold/Sandefjord
Registration date : 16.11.2007

Trenger ressurser Empty
PosteTema: Re: Trenger ressurser   Trenger ressurser Icon_minitimeLør Nov 17, 2007 3:57 pm

Du behøver ikke mase, ser de det første innlegget vil de kanskje sende men da de ser de andre gidder de ikke det gjelder hvertfall i mitt tilfelle. jeg så det første innlegget og fikk lyst til og sende men da jeg så de andre innleggene gadd jeg sende pga du virket desperat.


Mvh Dogi13
Til Toppen Go down
Sponsored content





Trenger ressurser Empty
PosteTema: Re: Trenger ressurser   Trenger ressurser Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Trenger ressurser
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Trenger Du Ressurser?
» Trenger du ressurser?
» Hva trenger du???
» ressurser
» Hvor mange ressurser tjener du i timen?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Heroes of Norway :: Travian :: Ressurser-
Gå Til: