Heroes of Norway
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Heroes of Norway

This is the forum for the alliance H.O.N in Travian.
 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Hvem er allianse med hvem?

Go down 
3 posters
AvInnlegg
italy




Antall Innlegg : 1
Registration date : 24.11.2007

Hvem er allianse med hvem? Empty
PosteTema: Hvem er allianse med hvem?   Hvem er allianse med hvem? Icon_minitimeLør Nov 24, 2007 7:59 pm

Jeg bare lurer på en ting. Jeg blir angrepet av en som er i COP allianse. Jeg ser at han er i allianse med COP2 som igjen er i allianse med H.O.P, stemmer ikke dette? Jeg føler at alliansene går på tvers av alle? Ingen klarer snart å følge med på hvem er hvem?
Skal jeg angripe denne personen eller hva gjør jeg? Han heter super-gangsta og er COP allianse.

MVH
Til Toppen Go down
Dogi13




Antall Innlegg : 13
Age : 31
Location : Europa/Norge/Vestfold/Sandefjord
Registration date : 16.11.2007

Hvem er allianse med hvem? Empty
PosteTema: Re: Hvem er allianse med hvem?   Hvem er allianse med hvem? Icon_minitimeMan Nov 26, 2007 10:51 pm

italy skrev:
Jeg bare lurer på en ting. Jeg blir angrepet av en som er i COP allianse. Jeg ser at han er i allianse med COP2 som igjen er i allianse med H.O.P, stemmer ikke dette? Jeg føler at alliansene går på tvers av alle? Ingen klarer snart å følge med på hvem er hvem?
Skal jeg angripe denne personen eller hva gjør jeg? Han heter super-gangsta og er COP allianse.

MVH

Du burde sende pm til han og be han slutte og angipe hvis han nekter ANGRIP!!!!!!!!
Til Toppen Go down
Travel Mate
Admin
Travel Mate


Antall Innlegg : 25
Age : 30
Location : Nextdoor
Registration date : 02.09.2007

Hvem er allianse med hvem? Empty
PosteTema: Re: Hvem er allianse med hvem?   Hvem er allianse med hvem? Icon_minitimeTor Nov 29, 2007 11:31 pm

lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil cyclops cyclops cyclops cyclops cyclops cyclops cyclops cyclops cyclops Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked santa Sleep What a Face flower flower queen queen lol! rendeer rendeer alien alien tongue affraid confused Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep
Til Toppen Go down
http://www.gathering.org/tg08
Sponsored content





Hvem er allianse med hvem? Empty
PosteTema: Re: Hvem er allianse med hvem?   Hvem er allianse med hvem? Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Hvem er allianse med hvem?
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Heroes of Norway :: Travian :: Krig/Hær/Strategi-
Gå Til: